Parna lokomotiva za vuču brzih i putničkih vlakova.
Prema dostupnim podatcima jedna je od prvih lokomotiva koje su vozile putničke i brze vlakove na području Hrvatske. Spominje se prva vožnja prema Čakovcu i Kotoribi, a zatim i vožnja 1862. do Zagreba po novootvorenoj pruzi Zidani MOst – Zagreb – Sisak. Lokomotive te vrste koje u početku nisu imale kabine za strojovođu, gradili su austrijski konstruktori, i to za vuču vlakova na nizinskim prugama.
Lokomotive serije SudB 18 mogle su postići brzinu do 60Km/h. Imale su mogućnost da se u njih može ugraditi jači kotao.
Nakon 1918. ostalo je 6 lokomotiva te serije koje su na području Hrvatske i Slovenije vozile do 1922.
Osnovni tehnički podaci:
Snaga: 350KSi, 258 kW
Najveća brzina 60Km/h
Masa prazne 32,90 t
Masa lokomotive u službi: 38,40 t
Tlak pare u kotlu 9 bara