Stara oznaka serije: MAV 326=SHS 326, Nova oznaka serije: JDŽ=HDŽ=JŽ 125 TIP: C, Godina prestanka rada: 1970.
Lokomotive te serije nastavile su vući teretne i putničke vlakove na pruzi Karlovac – Rijeka (Sušak) kao zamjena za prvu vrstu te lokomotive serije MAV326-IIIe. Pošto su na spomenutu prugu stigle teže i jače lokomotive, lokomotive te serije vozile su po svim prugama u Hrvatskoj te su istodobno do kraja radnoga vijeka obavljale manevarski rad u svim većim kolodvorima.
S obzirom na to da su više od 60 godina bile u prometu te da ih je bilo sagrađeno 497, te lokomotive zaslužile su da ih se osobito istakne. Zbog njihove svestrane namjene i izdržljivosti, strojovođe i drugi željezničari rado su ih nazivali »Katicama«. Izgradnja tih lokomotiva počela je 1882. prema nacrtima koji su bili izrađeni u glavnoj MAV-ovoj direkciji u Budimpešti, i to zato što su Mađarskim državnim željeznicama bile potrebne suvremenije lokomotive jer se opseg teretnoga prijevoza povećavao sve više.
Pojedini modeli bili su sagrađeni u austrijskim i njemačkim tvornicama, a od 1888. kada se razvila mađarska lokomotivska industrija, te lokomotive najviše su bile građene u Budimpešti. Uglavnom su se gradile za vuču teretnih vlakova na brdskim prugama, ali su dobro vukle i putničke vlakove.
Njihove druge posebnosti bile su nisko ležeći kotao, dugačka dimna komora (dimnica), visoki dimnjak, plosnati parorazvodnici, unutarnje kormilo Stephenson, vodočistač Pecz-Rejto, kotači smješteni s unutarnje strane okvira (frema) i ručna kočnica na tenderu.
Dana 25. svibnja 1992. lokomotiva serijske oznake 125-052 izložena je kao spomen-lokomotiva na Zagreb Glavnome kolodvoru.
Najveća brzina: 44Km/h
Snaga 302 kW
Masa lokomotive u službi: 39,60 t
Duljina lokomotive s tenderom: 15.131 mm