Diesel motorni vlak serije 7 121
Po svojim karakteristikama vlakovi ove serije pogodni su za prijevoz putnika od 100 do 200 km udaljenosti.
Prema podatcima iz 2003. godine u inventarskom parku HŽ-a nalazi se 31 garnitura. Od toga broja 14 garnitura nalazi se u Varaždinu te 17 u Osijeku.Svi podatci i tehničke karakteristike preuzet su iz knjige Ivan Švaljek, Tomislav Kožulj, Miljenko Bošnjak: „Tehničko – eksploatacijski pokazatelji i značajke vučnih vozila Hrvatskih željeznica“, HŽ, 2003. godinaDizel-motorni vlak serije 7121
Dizel-motorni vlak (DMV) posebno je pogodan za eksploataciju na prugama s velikom frekvencijom putnika, na kraćim razmacima prigradskog prometa, kao i za veće udaljenosti na prugama koje nemaju struje.
Sastavljen je od dva motorna vagona od kojih je svaki opremljen upravljačnicom s mogućnošću upravljanja ovisno o smjeru vožnje. Iz jedne upravljačnice je moguće upravljati sa tri spregnute garniture dvodjelnih DMV. Ukupan broj mjesta kod dvodjelne garniture iznosi 288 od čega je sjedala za putnike 144. Najveća brzina DMV-a je 120 km/h.
U cilju dobivanja udobnosti redizajniran je interijer (stolice, zidne i stropne obloge, sanitarni čvor itd.) i postignut novi vizualni iddentitet novim odabirom boja. Sukladno tome modernizirano je grijanje i provjetravanje, te ugrađen novi motor s nazivnom snagom 230 kW.
Diesel multiple unit series 7121
Diesel multiple unit is particularly suitable for exploitation on railway lines with high passenger frequency, or shorter commuter traffic distances, as well as for greater distances on non-electrified lines. It consists of two motor cars, each being equipped with a driver’s cab and the possibility of control depending on driving direction. From one driver’s cab it is possible to control three coupled sets of two-part DMUs.
In a two-part set there is a total number of 288 places, out of which 144 passenger seats. Maximum speed of DMU is 120 km/h.
In order to gain comfort the interior was redesigned (seats, wall and ceiling coatings, toilet facilities etc.) and new visual identity has been achieved by new selection of colours. Heating and ventilation was modernized accordingly and new engine withe nominal power of 230 kW has been built in.